Spojte se s námi

Do malého a stabilního týmu hledáme profíka, který se umí radovat, když se něco povede, a to i přes to, že práce na HelpDesku „není nikdy hotova“. Kolegu nebo kolegyni, který bude komunikovat směrem k vedení a svému týmu (7 pracovníků) poskytovat zpětnou vazbu tak, aby byla zachována vysoká úroveň služeb našim zákazníkům z drážního sektoru (B2B). Za to mu nabídneme flexibilní začátek i konec pracovní doby, která je zkrácena na 37,5 hodiny týdně, rovnováhu mezi osobním a pracovním životem a širokou nabídku benefitů.

Vedoucí oddělení HelpDesk

Co je úkolem vedoucího oddělení Help-Desk?

  • spolupracovat na dlouhodobých cílech a naplňovat strategii oddělení HelpDesk a Zákaznického centra
  • podílet se na každodenním provozu Help Desku
  • sledovat a vyhodnocovat výkonnost, zajišťovat provozní reporting
  • poskytovat pravidelně zpětnou vazbu k výkonu jednotlivých pracovníků HelpDesk
  • vytvářet a průběžně aktualizovat metodiky práce a navrhovat nápravná opatření, podílet se na jejich realizaci
  • navrhovat optimalizaci procesů obsluhy zákazníka a řešení zákaznických požadavků – dobré nápady, jak věci dělat lépe, očekáváme a podporujeme
  • zajištovat průběžné proškolení všech pracovníků aj.

Co od vedoucího oddělení Help-Desk očekáváme?

  • manažerské dovednosti – schopnost vedení týmu velikosti cca 7 pracovníků
  • znalost obecných principů a metod práce v zákaznickém servisu se zaměřením na HelpDesk – 1. úroveň technické podpory
  • znalost informačních a telekomunikačních technologií na základní úrovni
  • umět se podívat na zavedené postupy z jiného pohledu
  • schopnost motivovat sám sebe i druhé, orientaci na výkon
  • odolnost vůči frustraci z práce, která „není nikdy hotova“

Jako náš nový kolega získáte:

  • work life balance: 7 z 10 našich zaměstnanců v průzkumu potvrdilo, že rovnováha mezi soukromým a pracovním životem je u nás skutečností (Aon Best Employers 2018)
  • vstřícný tým kolegů a příjemné pracovní prostředí
  • další vzdělávání a rozvoj v oboru
  • širokou nabídku benefitů v rámci benefitní Cafeterie – příspěvek na životní pojištění i penzijní připojištění, na dovolenou a dětské tábory, poukázky FlexiPass pro vstupy na sportoviště, do divadel, na nákup v lékárně, na dovolenou aj.
  • stravenky v hodnotě 100 Kč za 35 Kč, levné mobilní volání pro celou rodinu
  • 5 týdnů dovolené a mnoho dalších výhod

Informace o pozici

Místo pracoviště

Hlaváčova 205, 530 02  Pardubice-Zelené Předměstí, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Příspěvek na dovolenou, mobilní telefon, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, firemní akce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zadavatel

ČD - Telematika a.s.

 

Kontakt

ČD - Telematika a.s.
Radka Náprstková
Pod Táborem 369/8a
190 00  Praha-Hrdlořezy
Česká republika
Telefon: 9722 25509